Bosch a deschis aplicaţiile pentru programul Junior Managers
Anul acesta, compania promovează, sub umbrela programului JMP, cinci poziţii adresate tinerilor cu potenţial de lideri, interesaţi atât de domeniul comercial, cât şi de cel tehnic, în cadrul unităţilor sale de producţie din Cluj şi Blaj.
Adiţional experienţei extinse pe care o vor acumula în parcursul programului, participanţii vor beneficia şi de oportunitatea de a-şi clădi o bază solidă de cunoştinţe despre industrie şi dinamica afacerilor, aplicabile în decursul etapelor de derulare a programului, dar şi o reţea profesională globală.
JMP este un program de învăţare accelerată cu expunere la arii variate de cunoaştere într-un timp scurt şi îşi propune ca tinerii ce astăzi sunt la început de drum să îşi poată asuma responsabilitatea de a conduce un departament, după o perioadă de şase până la opt ani de la absolvirea programului.
„În cadrul Bosch, vorbim despre o cultură ce presupune pregătirea şi dezvoltarea propriilor angajaţi pentru poziţii cheie. 90% dintre managerii Bosch provin din promovări interne. Acesta este un argument puternic pentru susţinerea unui program de anvergura precum JMP”, a declarat Ramona Bădescu, group leader HR în cadrul Grupului Bosch în România şi coordonator al programului.
În România, începând din anul 2014, Bosch derulează, anual, noi ediţii JMP. În ultimii cinci ani, peste 1.000 de tineri şi-au manifestat interesul pentru program şi au acceptat provocarea de a-şi dovedi abilităţile în parcursul unui proces amplu şi intens de selecţie.
Adiţional potenţialului identificat în parcursul procesului de selecţie şi aptitudinilor pe care le posedă, candidaţilor le sunt necesare rezultate academice excepţionale, excelente abitităţi interpersonale, precum şi deschidere pentru de a-şi extinde rapid nivelul de cunoştinţe şi competenţe profesionale.
„În momentul în care nevoia organizaţiei şi potenţialul extraordinar al participanţilor se întâlnesc într-un cadru bine definit, putem vorbi despre atingerea misiunii declarate a programului, aceea de a oferi talentele potrivite pentru toate niverurile de conducere. Formatul global al programului oferă suficiente oportunităţi pentru personalizarea acestuia la nivel de ţară şi chiar de locaţie, astfel încât, în funcţie de maturitatea afacerii şi de planurile locale de dezvoltare, să construim un plan de abordare personalizat”, a adăugat Ramona Bădescu.
Cu Bosch, aptitudini de lider în doar câţiva ani
La nivel naţional, JMP numără deja 14 absolvenţi şi alţi şapte tineri talentaţi care care se regăsesc astăzi în diferite etape ale pregătirii şi formării lor profesionale ca viitori lideri, fiind expuşi tuturor ariilor specifice activităţilor de producţie, atât în ţară cât şi în alte locaţii Bosch din lume.
Programul Junior Managers (JMP) presupune acumularea de experienţă în patru până la şase departamente, selectate de către participant împreună cu un mentor din cadrul echipei de conducere, în conformitate cu abilităţile şi aptitudinile fiecărui canditat admis.
Durata programului variază între 18 şi 24 de luni şi include şi o experienţă de muncă, la nivel internaţional, într-una dintre locaţiile Bosch din lume.
Anual, prin intermediul JMP, Bosch oferă oportunităţi de carieră în diferite arii de interes, de la cercetare şi dezvoltare sau tehnologia informaţiei, până la contabilitate de gestiune, logistică, vânzări în domeniul tehnic sau achiziţii.
Tinerii admişi au astfel acces la informaţii relevante şi mentorat direct din partea experţilor Bosch, dar şi la o diversitate culturală şi a proiectelor, cărora li se adaugă interacţiunea permanentă cu tehnologii de ultimă generaţie.
Grupul Bosch este prezent pe piaţa din România de peste 25 de ani şi numără peste 8.000 de angajaţi în cinci entităţi. În anul 2019, Bosch a înregistrat un volum de vânzări de 436 milioane de euro pe piaţa din România. Vânzările totale nete, incluzând vânzările companiilor neconsolidate şi livrările interne către companiile afiliate, au atins 1,4 miliarde de euro.
Pe lângă centrul de cercetare – dezvoltare din Cluj şi unităţile sale de producţie pentru Soluţii de mobilitate din Cluj şi din Blaj, Bosch mai operează şi o unitate de producţie de tehnologie industrială, localizată de asemenea în Blaj, precum şi un centru de servicii de externalizare a proceselor de afaceri (BPO) în Timişoara. În Bucureşti, Bosch operează un birou de vânzări pentru produsele sectoarelor Soluţii de mobilitate, Bunuri de larg consum şi Tehnologie pentru construcţii şi energie. În plus, o filială a BSH Hausgeräte GmbH, activă pe piaţa electrocasnicelor, are sediul, de asemenea, în capitala ţării.
CITEȘTE ȘI:
Trei mari asociații auto europene critică planul de relansare economică al UE
Clase de învăţământ profesional dual susţinute de Dacia la Mioveni și Pitești
Fuziunea PSA – Fiat Chrysler, subiectul unei anchete aprofundate în Uniunea Europeană