Renault a investit în aproape 9 milioane de ore pentru formarea angajaţilor
Potrivit acestuia, în contextul în care România se îndreaptă către industria 4.0, Renault investeşte în creşterea capacităţii de producţie, în proiecte noi şi echipamente de testare, precum şi pentru a creşte numărul de furnizori locali.
„Sunt investiţii care, în 20 de ani de la privatizarea Dacia până în prezent, au ajuns la 3 miliarde de euro. Noi oferim mijloacele necesare, dar, şi mai important, ne creăm contextul uman. Digitalizarea dă rezultate doar dacă nivelul de competenţe este pe măsură sau chiar mai ridicat. Suntem learning company, iar din 2000 şi până în prezent am investit în aproape 9 milioane de ore de formare pentru dezvoltarea competenţelor. Educaţia duală este foarte importantă”, a subliniat Christophe Dridi.
Acesta a mai arătat că România este o ţară în care industria auto reprezintă 14% din PIB şi 26% din exporturi,
„Mulţi dintre angajaţii noştri au fost stagiarii noştri. În 2018 – 2019, un număr de 300 de studenţi şi masteranzi au ales să cunoască mediul de lucru, activitatea, procesele şi au câştigat o experienţă importantă. Recent, Centrul de inovaţie şi cercetare Renault Bucharest Connected a intrat pe harta economiei cunoaşterii. România este o ţară în care industria auto reprezintă 14% din PIB şi 26% din exporturi. Pentru mine, înseamnă o bijuterie a economiei româneşti. Mediul economic nu poate creşte în lipsa infrastructurii adecvate. România este o sursă de competenţă”, a conchis Christophe Dridi.
CITEŞTE ŞI:
Tehnologie Daimler – Bosch pentru sistemul AVP, parcarea automată cu valet
Chinezii de la BAIC preiau o participaţie de 5% la Daimler
Renault va ansambla Logan şi Duster în Nigeria