Federal-Mogul Motorparts anunţă lansarea unui nou website pentru brandul său de sisteme de aprindere, BERU, o marcă înregistrată a BorgWarner. Actualizarea aduce o serie de modificări pentru a îmbunătăţi experienţa de utilizare, adăugând pagini de asistenţă clienţi, şi pentru a asigura compatibilitatea cu o gamă de dispozitive, inclusiv smartphone-uri şi tablete.
Noile funcţii fac site-ul mai util pentru clienţi, incluzând cataloage descărcabile, ghiduri de identificare a problemelor, broşuri tehnice şi o secţiune „Găseşte-mi piesa”.
Dezvoltarea noului site s-a axat pe îmbunătăţirea funcţiei de asistenţă pentru produse, determinând crearea unui ghid digital de ultimă generaţie pentru identificarea problemelor la bujii scânteie şi bujii incandescente.
„Suntem mândri de modul în care am regândit acest website şi de toate noile funcţii pe care acesta le introduce. Încercăm permanent să oferim asistenţă tehnicienilor, proprietarilor de ateliere auto şi distribuitorilor, iar platformele noastre digitale reprezintă un pas important în facilitarea acestui sprijin şi în dezvoltarea relaţiei noastre cu aceştia. Actualizarea site-ului BERU include câteva funcţii excelente, unele dintre ele fiind introduse în urma feedback-ului extrem de util venit din partea clienţilor”, explică Ronald De Wilde, Brand Manager, BERU, Federal-Mogul Motorparts, EMEA
Website-ul conţine şi imagini de înaltă rezoluţie, iar adresa URL este simplificată: www.beruparts.eu
BERU este o marcă premium de sisteme de aprindere şi pornire la rece, distribuite exclusiv de Federal-Mogul Motorparts pe piaţa aftermarket. În prezent, aceasta oferă piese de calitate pentru segmentul aftermarket.
Federal-Mogul LLC este un furnizor global de top de produse şi servicii destinate producătorilor auto şi operatorilor de service pentru vehicule şi echipamente de pe piaţa automobilelor, vehiculelor comerciale uşoare, medii şi grele, navale, feroviare şi aerospaţiale, precum şi de pe piaţa energetică şi industrială. Produsele şi serviciile companiei contribuie la reducerea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2, şi îmbunătăţesc siguranţa vehiculelor.
Federal-Mogul cuprinde două departamente comerciale independente, conduse fiecare de către un director general executiv, aflat în subordinea consiliului de administraţie al Federal-Mogul.
Divizia Federal-Mogul Motorparts vinde şi distribuie un portofoliu larg de produse prin intermediul a peste 20 dintre cele mai recunoscute mărci de pe piaţa globală auto din segmentul aftermarket, deservind în acelaşi timp echipamente originale incluzând sisteme de frânare, ştergătoare şi o gamă de componente de şasiu, către producătorii de vehicule. Mărcile aftermarket ale companiei includ ştergătoarele ANCO®; piesele şi fluidele auto premium calitate OE Beck/Arnley®; sistemele de aprindere BERU®, sistemele de iluminare, bujiile, ştergătoarele şi filtrele Champion®, filtrele Interfil® , produsele pentru motoare AE®, Fel-Pro®, FP Diesel®, Goetze®, Glyco®, National®, Nüral®, Payen®, Sealed Power® şi Speed-Pro®, piesele de şasiu MOOG® şi produsele pentru frânare şi iluminare Abex®, Ferodo®, JURID® şi Wagner®.
Divizia Federal-Mogul Powertrain proiectează şi produce componente originale pentru sisteme de propulsie şi produse de protecţie a sistemelor pentru autoturisme, autovehicule grele, aplicaţii industriale şi de transport.
Federal-Mogul a fost înfiinţată la Detroit în anul 1899 şi are sediul central în Southfield, Michigan. The company are aproximativ 55.000 de angajaţi în 24 de ţări. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.FMmotorparts.eu