Dacia o duce bine și în Franța. Cel mai popular brand de la noi se clasează pe locul 5 în topul vehiculelor înregistrate în Hexagon, acolo unde Renault a lansat marca românească în 2005. Șase modele sunt comercializate în Franța: Sandero, Duster, Logan, Logan MCV, Dokker și Lodgy.
Franța este cea mai mare piață pentru constructorul de la Mioveni. Un milion de mașini marca Dacia s-au vândut acolo în 13 ani din momentul lansării, transformând brand-ul românesc într-un jucător-cheie pe piața auto franceză.
„Această bornă de un milion de vehicule Dacia în Franța în mai puțin de 13 ani confirmă poziția brandului ca un jucător cheie pe piața auto din Franța, acolo unde a fost pe locul 5 în ultimii 5 ani, având drept țintă principal clienții individuali. Poziționarea relevantă a brandului conform așteptărilor clienților, oferă în continuare perspective bune pentru progres „, declară Damien Delcloque, directorul de brand al Dacia Franța.
POATE TE INTERESEAZĂ ȘI:
Pentru prima oară, Dacia s-a clasat pe locul 3 în topul vânzărilor către persoane fizice. Sandero, cel mai popular dintre modelele Dacia pe piețele străine, este preferat și de francezi pentru al doilea an la rând, aceștia achiziționând nu mai puțin de 51.982 de unități.
655.235 de Dacii s-au vândut anul trecut, marcând o creștere de peste 12% față de cifrele înregistrate în 2016. 612.000 au ajuns peste hotare. Germania, Italia, Spania și Turcia sunt, de asemenea, piețe importante pentru Dacia.