Concept M8 Gran Coupe este surpriza pe care BMW o pregătește pentru ediția cu numărul 88 a Salonului Auto de la Geneva. Cel puțin așa susțin spaniolii de la Motor.es, care au oferit și o imagine realizată pe computer care înfăâișează modul în care ar putea arăta acest model.
Despre faptul că BMW se pregătește să arunce pe piață modelul Seria 8 se știe. Conceptul a fost prezentat vara trecută, la Concursul de eleganță Villa d’Este, Apoi, în ianuarie, vă mai amintiți probabil, am publicat imaginile necamuflate ale celor de la Carscoops, iar mai apoi cele cu testele efectuate de un prototip pe un circuit de lângă Roma. În plus, încă de la momentul în care s-a vorbit despre acest model, au apărut și informații legate de faptul că ulterior ar urma să apară și o versiune M a acestuia, prevăzută să apară o jumătate de an mai târziu..
Ei bine, iată, susțin colegii spanioli, aceasta ar urma să fie completată și de o versiune Gran Coupe a lui M8, iar conceptul, spun ei, va veni la Geneva, în timp ce varianta de producție ar trebui să apară în 2020. Și să nu vi se pară ciudat că vorbim despre un Gran Coupe, chiar dacă au tot fost zvonuri legate de faptul că BMW ar renunța la această versiune de caroserie. Ele nu mai sunt de actualitate, bavarezii răzgândindu-se probabil și ca urmare a faptului că în ultimii doi ani cifrele de vânzări pentru Seria 6 Gran Coupe au fost mult mai bune decât cele înregistrate de celelalte variante constructive ale modelului.
Motor.es a publicat și o imagine despre modul în care cred cei de la Indianautosblog.com cred că va arăta conceptul. O altă versiune de schiță am descoperit pe BMWBlog.com, însoțită de informația că M8 Gran Coupe, alături de versiunile coupe și convertible sunt gândite drept succesoare ale actualelor versiuni Seria 6.
Tot BMWBlog.com mai scrie că sub capota conceptului vom descoperi motorul de 4.4 V8 Twin Turbo care echipează F90 M5, dar care ar urma să ofere mai mult decât cei 600 CP livrați în acel caz și chiar peste cei 610 CP de care beneficiază M760Li. Acesta ar urma să fie cuplat la noua transmisie automată ZF cu dublu ambreiaj și 8 rapoarte și ar permite modelului care va beneficia și de tracțiune M xDrive să accelereze de la 0 la 100 km/h în circa 3 secunde.