BMW a construit un complex dedicat exclusiv maşinilor autonome

BMW a inaugurat în luna aprilie, la Unterschleissheim, în Bavaria, un complex dedicat exclusiv conducerii autonome şi asistate.
bmw

Constructorul auto a făcut investiţii în spaţiul de 23.000 m² nu numai pentru a dezvolta autoturisme autonome, ci şi pentru a demonstra că BMW s-a transformat într-o „companie tehnologică”.

Centrul Unterschleissheim va găzdui o armată de specialiştii care îşi vor putea testa imediat rezultatele muncii, dată fiind apropierea de alte locaţii ale mărcii germane, care va facilita parcurgerea diferitelor etape ale dezvoltării produsului.

În plus,constructorul a anunţat că a introdus noi concepte pentru spaţiul de muncă, precum sistemele open-space şi intenţionează să aplice un model de lucru flexibil, un format mult apreciat de start-up-uri şi programatori.

Compania este prezent în România cu mărcile BMW şi MINI, împreună cu divizia de motociclete Motorrad. Anul trecut, vânzările au totalizat 2.932 de vehicule, cel mai bun rezultat de la intrarea pe piaţa locală, numai marca BMW având un total de livrări de 2.616 automobile.

La nivel mondial, Grupul a vândut 2,46 de milioane de vehicule, cu 4.1% mai multe decât anul anterior, în special datorită SUV-urilor. Familia de modele X a crescut 9,6% faţă de 2016, dublu faţă de creşterea medie a mărcii, potrivit datelor oficiale. Brand-ul MINI a înregistrat de asemenea un record de vânzări, o creştere de 3,2% – 371.881 vehicule. Modelul Countryman a crescut cu 30% faţă de anul precedent, adică 84.441 de unităţi. Rolls Royce a cunoscut o scădere, având 3.362 de vehicule vândute.

 

 

Adaugati comentariu