Champion lansează un canal de YouTube cu tutoriale şi sfaturi
În prezent, canalul de YouTube Champion UE conţine o selecţie de videoclipuri despre bujii scânteie şi bujii incandescente, unităţi de comandă a bujiilor, filtre, iluminat, frânare şi ştergătoare. Conţinutul variază de la ghiduri utile de tipul „Cum să” şi până la conţinut realizat în cadrul evenimentelor Champion. Canalul va furniza videoclipuri în diferite limbi pentru Europa, pentru Orientul Mijlociu şi Africa.
„Conţinutul de tip video devine rapid unul dintre modurile cele mai vizibile şi mai importante prin care comunicăm”, spune Ronald de Wilde, Brand Marketing Manager la Champion. „Ne-am dorit să ne putem ajuta clienţii să îşi rezolve problemele sau să primească noutăţi într-un mod rapid şi relevant. Prin aceste scurte videoclipuri reuşim să răspundem la multe din întrebările clienţilor noştri şi să le oferim o perspectivă aprofundată asupra produselor Champion şi asupra brandului în sine”.
Videoclipurile sunt concepute în scop educativ dar şi pentru a-i motiva pe consumatorii finali şi pe mecanici să vadă cum profesioniştii în domeniu montează corect produsele pentru intstalarea şi întreţinerea lor corespunzătoare. Scopul lor este de a oferi sfaturi practice celor care au deja experienţă tehnică în domeniul automobilelor dar caută oportunităţi noi de învăţare. Noi videoclipuri vor fi încărcate în mod regulat pe canal. În felul acesta, utilizatorii sunt încurajaţi să se aboneze la canalul de YouTube Champion UE, pentru a fi la curent cu cele mai noi informaţii.
Videoclipurile vor fi disponibile şi prin intermediul site-urilor regionale şi prin intermediul platformei de training gratuit Garage Gurus, o platformă de clasă mondiala a Federal-Mogul Motorparts. De asemenea, videoclipurile vor fi disponibile şi pentru a fi încorporate pe site-urile web ale clienţilor.
Champion este brandul Federal-Mogul Motorparts care acoperă zona de service uzual cu o ofertă de piese pentru aprindere, frânare, filtre, ştergătoare şi iluminat.
Federal-Mogul LLC este un furnizor global de top de produse şi servicii destinate producătorilor auto şi operatorilor de service pentru vehicule şi echipamente de pe piaţa automobilelor, vehiculelor comerciale uşoare, medii şi grele, navale, feroviare şi aerospaţiale, precum şi de pe piaţa energetică şi industrială. Produsele şi serviciile companiei contribuie la reducerea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2, şi îmbunătăţesc siguranţa vehiculelor.
Federal-Mogul cuprinde două departamente comerciale independente, conduse fiecare de către un director general executiv, aflat în subordinea consiliului de administraţie al Federal-Mogul.
Divizia Federal-Mogul Motorparts vinde şi distribuie un portofoliu larg de produse prin intermediul a peste 20 dintre cele mai recunoscute mărci de pe piaţa globală auto din segmentul aftermarket, deservind în acelaşi timp echipamente originale incluzând sisteme de frânare, ştergătoare şi o gamă de componente de şasiu, către producătorii de vehicule. Mărcile aftermarket ale companiei includ ştergătoarele ANCO®; piesele şi fluidele auto premium calitate OE Beck/Arnley®; sistemele de aprindere BERU® (BERU este o marcă înregistrată a BorgWarner), sistemele de iluminare, bujiile, ştergătoarele şi filtrele Champion®, filtrele Interfil® , produsele pentru motoare AE®, Fel-Pro®, FP Diesel®, Goetze®, Glyco®, National®, Nüral®, Payen®, Sealed Power® şi Speed-Pro®, piesele de şasiu MOOG® şi produsele pentru frânare şi iluminare Abex®, Ferodo®, Jurid® şi Wagner®.
Divizia Federal-Mogul Powertrain proiectează şi produce componente originale pentru sisteme de propulsie şi produse de protecţie a sistemelor pentru autoturisme, autovehicule grele, aplicaţii industriale şi de transport.
Federal-Mogul a fost înfiinţată la Detroit în anul 1899 şi are sediul central în Southfield, Michigan. The company are aproximativ 55.000 de angajaţi în 24 de ţări.