Noul BMW Seria 7 a intrat în producție la cea mai modernă uzină BMW. Fabrica Dingolfing în Germania, este locul în care vârful de gamă al constructorului premium bavarez vede lumina zilei de peste patru decenii.
Producția limuzinei Seria 7 la Dingolfing a demarat în anul 1977. De atunci, aproape două milioane de unități au văzut lumina zilei. Acum noul BMW Seria 7, prezentat în luna ianuarie, intră în producție cu un look redesenat și cu o gamă de motorizare schimbată. Toate propulsoarele sunt echipate cu filtru de particule și sunt în conformitate cu noul standard Euro6d-Temp.
Gama începe cu 730d cu motor de 3.0 litri cu șase cilindri și 265 CP. La polul opus se poziționează M760Li xDrive, pus în mișcare de un motor V12 de 6,6 litri, cu 585 de cai putere. Tot la Dingolfing se vor construi și 745e, 745Le și 745Le xDrive, cu sisteme de propulsie hibrid.
Pentru a se asigura că uzina asigură producția la cele mai înalte standard, inginerii BMW au efectuat teste virtuale asupra componentelor liniei de asamblare. Fabricarea limuzinei implică soluții inovatoare. În cazul în care un model cu specificații speciale urcă pe linia de asamblare, angajații sunt avertizați printr-o vibrație a smartwatch-ului pe care îl poartă la mână.
De asemenea, muncitorii au fost instruiți cu ajutorul unor ochelari VR. Astfel, aceștia au putut învăța rapid și facil ce au de făcut cu ajutorul filmelor de realitate virtuală.
Legătura dintre depozitele de piese și hala de asamblare este realizată cu ajutorul trenulețelor autonome. Acestea sunt acum capabile și să evite obstacole active.