Renault se va reorganiza în jurul unora dintre mărcile sale. Dacia este printre ele
Potrivit constructorului auto francez, acest proiect vizează crearea unei structuri organizaţionale mai simple şi mai orientate spre rezultate, dar care să întărească coeziunea, motivaţia şi sentimentul de apartenenţă al echipelor grupate pe mărci.
„Compania trebuie să facă trecerea de la o căutare a volumelor la o căutare de valoare şi profitabilitate. Organizarea în jurul a patru mărci puternice va permite lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat spre pieţe şi spre consumatori, în căutarea celui mai bun rezultat posibil. Acest lucru este esenţial pentru revenirea grupului”, a declarat noul director general de la Groupe Renault, Luca de Meo.
În cadrul acestui proiect, procesul de reflecţie cu privire la crearea, organizarea şi implementarea noilor unităţi de business va fi pilotat de Luca de Meo, CEO-ul grupului pentru Renault, Denis Le Vot pentru Dacia, Cyril Abiteboul pentru Alpine şi Clotilde Delbos pentru New mobilities.
CITEȘTE ȘI:
Noile norme pentru autovehicule încep să se aplice de la 1 septembrie
Cum s-ar putea aplica modelul Kurzarbeit în industria auto. Opinie Deloitte
Târgul de la Hanovra: soluții Bosch pentru producție