Schaeffler publică al doilea Raport de Sustenabilitate
În cazul temei “Aspiraţia noastră,” Schaeffler utilizează scurte povestiri în Raportul de sustenabilitate din 2017 pentru a arăta modul în care angajaţii săi implementează şi concep sustenabilitatea. Acest raport se axează pe subiectele principale ale strategiei noastre de sustenabilitate: responsabilitate în lanţul de distribuţie, produse ecologice, angajament pentru protecţia climatică şi diversitate.
“Când vine vorba despre dezvoltare sustenabilă, nu dorim doar să respectăm standardele, ci să le şi stabilim,” explică Corinna Schittenhelm, Director Resurse Umane şi membră a Comitetului executiv responsabil de sustenabilitate. “Sustenabilitatea este foarte importantă pentru abordarea noastră strategică, orientată spre valoare şi factorul principal pentru succesul viitor al Grupului Schaeffler.”
Ca şi în primul Raport de sustenabilitate, obiectivele nefinanciare şi măsurile ambiţioase sunt ilustrate în Planul de acţiune legate de sustenabilitate, elementul central al strategiei integrate de sustenabilitate Schaeffler. Pe baza acestuia, noua structură a fost dezvoltată pentru raportul tipărit, iar secţiunea legată de contabilitate şi cea cu imagini au fost separate.
Informaţiile prezentate în Raportul de sustenabilitate depăşesc obligaţiile de raportare conform Legii privind punerea în aplicare a Directivei CSR (Responsabilitatea socială a corporaţiilor) şi subliniază aspiraţia companiei de a desfăşura activităţi sustenabile comprehensive, transparente şi inovatoare.
Raportul de sustenabilitate oferă informaţii privind modul în care Schaeffler contribuie la obiectivele legate de sustenabilitate din Agenda 2030 ale Naţiunilor Unite. La nivel global, compania contribuie la atingerea a zece din aceste 17 Obiective de dezvoltare sustenabilă (SDG) prin activităţile sale comerciale.
Pentru prima dată, Raportul de sustenabilitate al Grupului Schaeffler este disponibil online şi combină informaţiile despre sustenabilitate cu elementele interactive clare şi detaliate. Cititorii interesaţi să obţină mai multe informaţii pot pătrunde mai mult în lumea sustenabilităţii doar cu un singur click.
Grupul Schaeffler, furnizor global auto şi industrial, a generat profituri de aproximativ 3,6 miliarde de euro în primul trimestru al anului, cu 3,9% mai mari comparativ cu perioada similară din 2017. Compania este prezentă şi pe piaţa din România, la Braşov, de mai bine de 10 ani.