Un nou director de Marketing al mărcilor Dacia şi Renault

Începând cu data de 1 mai a acestui an, Daniel Filip va asigura conducerea activităţilor de marketing ale mărcilor Dacia şi Renault în România.
daniel_filip

El preia astfel responsabilităţile deţinute anterior de Ionuţ Gheorghe, care va ocupa funcţia de Director
Comercial Dacia în cadrul Direcţiei de Strategie de Marketing şi Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

Daniel Filip lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, el a acumulat o vastă
experienţă într-o gamă largă de domenii asociate activităţii comerciale, de la şef de produs până la
managementul reţelei comerciale Dacia din România şi conducerea Direcţiei Client.

„O parte însemnată a parcursului meu profesional de până acum s-a derulat în domeniul marketingului. Îmi doresc ca în noua mea responsabilitate să contribui la consolidarea traiectoriei de succes a mărcilor Dacia şi Renault pe piaţa din România”, a declarat Daniel Filip.

La rândul său, Ionuţ Gheorghe a precizat: „Dacia a devenit în ultimii ani un actor auto relevant pe plan european. Principala mea provocare va fi aceea de a identifica noi oportunităţi de creştere şi de dezvoltare pentru marca românească în contextul schimbărilor majore pe care le cunoaşte în prezent lumea auto”.

Daniel Filip (39 de ani) a absolvit cursurile Universităţii de Nord din Baia Mare. A îndeplinit, pe rând, funcţiile
de specialist în vânzări, manager de zonă, şi brand manager Dacia. În 2014 a fost numit Manager vânzări Reţea
Dacia iar la începutul anului 2017 a preluat conducerea Direcţiei Client din cadrul Renault Commercial
Roumanie. De la 1 mai va ocupa funcţia de Director de Marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în
România.

Ionuţ Gheorghe (41 de ani) a absolvit Academia de Studii Economice Bucureşti şi are un master în
Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA – David Ogilvy). A debutat în industria auto la importatorul AutoItalia
în România ca Group Marketing – Communication&PR Manager. În 2006 şi-a început activitatea în cadrul
Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rând, funcţiile de brand manager Nissan, respectiv de brand
director Nissan. Din 2012 a preluat responsabilităţile de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti
pentru perimetrul Europa, Africa şi Orientul Mijlociu. De la 1 aprilie 2014 a ocupat funcţia de director de marketing Dacia şi Renault în România. Începând cu data de 1 mai 2018 va fi Director Comercial Dacia în cadrul Direcţiei de Strategie de Marketing şi Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

 

 

Adaugati comentariu