Faurecia îşi dublează vânzările până în 2025

Grupul francez Faurecia, unul dintre ei mai mari furnizori de componente auto din lume, a dezvălui un plan de majorare a vânzărilor prin intermediul creşterilor în domeniile conducerii autonome şi noilor vehicule de înaltă tehnologie.

Deţinută în proporţie de 46% de constructorul auto Peugeot PSA, Faurecia a anunţat că intenţionează să-şi crească vânzările cu peste 7% pe an, până la un nivel de 20 de miliarde de euro în 2020, în condiţiile în care cifra de afaceri de înregistrată în 2017 a fost de 16,97 miliarde de euro.

Obiectivele financiare ale companiei pentru 2020 includ, de asemenea, o marjă operaţională de 8% şi un flux net de numerar de 4% din vânzări.

Compania îşi propune să atingă o cifră totală de vânzări de 30 de miliarde de euro până în 2025.

„Strategia Faurecia este perfect aliniată cu cele patru megatrenduri din industria auto: conectivitate, conducere autonomă, ride-sharing şi electrificare”, a punctat Patrick Koller, CEO Faurecia.

În România, compania activează din 2003 şi numără peste 3.300 de salariaţi în fabricile de la Tălmaciu, jud. Sibiu (scaune auto); Craiova, jud. Dolj (sisteme de control a emisiilor); Mioveni şi Căteasca, jud. Argeş (sisteme de interior) şi Râmnicu Vâlcea, jud. Vâlcea (scaune auto).

Înfiinţată în anul 1998, Faurecia deţine 300 de fabrici în 35 de ţări, în care lucrează peste 100.000 de angajaţi.

 

 

Adaugati comentariu