Șeful Audi preia resposabilitatea directă a afacerilor din China

Markus Duesmann, CEO Audi, își va asuma responsabilitatea directă pentru business-ul din China, subliniind importanța celei mai mari piețe din lume pentru companie.
audi

„Mobilitatea viitorului se dezvoltă rapid în China”, a spus Duesmann, care este și președintele consiliului de administrație al Audi din aprilie.

„Aștept cu nerăbdare sarcina de a ne extinde în continuare prezența pe cea mai mare piață a noastră și de a contura activ procesul de transformare în industria auto chineză împreună cu Audi China și partenerii noștri chinezi”, a spus el.

Până acum, membrii consiliului de administrație specializați în Finanțe erau responsabili pentru afacerile Audi din China. Duesmann va deveni primul executiv de top din toată industria auto care se ocupa și de business-ul de pe cea mai mare piață auto din lume.

Analiștii consideră că decizia va îmbunătăți strategiile Audi legate de China și va permite ”vocilor” de pe piața chineză să ajungă mai rapid la Ingolstadt, unde Audi are sediul.

Când compania a venit în China în 1988, a fost primul brand premium disponibil în țară. De-a lungul anilor, a acumulat încrederea clienților locali și a fost cea mai bine vândută marcă premium până de curând.

La începutul acestui an, veteranul Volkswagen, Werner Eichhorn, a fost numit președinte al Audi China. Unul dintre cele mai importante motive pentru care a fost ales a fost experiența sa vastă din anii 2000, ca prim șef al diviziei de vânzări Audi FAW-Volkswagen.

Divizia vinde vehicule Audi importate și produse local de FAW-Volkswagen. Eichhorn a condus afacerea cu un succes enorm.

Asumarea responsabilității de către Markus Duesmann pentru afacerea din China arată în continuare ambiția lui Audi de a se menține în topul vânzărilor. China a reprezentat 37,5% din livrările globale ale producătorului auto, care au însumat de 1,85 milioane de unități în 2019.

Săptămâna trecută, Duesmann a fost desemnat să conducă și dezvoltarea tehnică a Audi, un alt aspect care are foarte multe de-a face cu succesul producătorului auto german în timpul transformării industriei auto.

El va fi susținut de un director de operațiuni care va coordona activitatea de zi cu zi a inginerilor și de un director care va organiza realinierea dezvoltării tehnice. Numirea sa a venit după ce Hans-Joachim Rothenpieler, care era responsabil pentru dezvoltarea tehnică, a decis să părăsească compania la cererea sa.

De altfel Audi a anunțat că va înființa o divizie separată care va sprijini îmbunătățirea eficienței structurii de organizare a seriilor de modele. Duessmann va conduce și această divizie.

Structura de organizare a seriilor de modele a fost introdusă în 2016 și are responsabilitatea generală pentru toate modelele Audi.

„Această realiniere consolidează activitatea proiectelor și importanța strategică a seriei de modele. Ne va permite să ne concentrăm și mai puternic asupra produselor noastre din cadrul companiei”, a spus Duesmann.

Șeful Audi și-a început cariera în 1992 ca inginer de proiectare pentru un motor din seria V12 la Mercedes-Benz. În 2007, s-a mutat la BMW în calitate de șef de motoare de Formula 1 și, mai târziu, ca membru al consiliului de producție auto responsabil pentru achiziții.

S-a alăturat Volkswagen în 2019 și a devenit membru al Consiliului de Administrație responsabil pentru cercetarea și dezvoltarea grupului începând cu aprilie 2020. La aceeași dată, a devenit și președintele CA al Audi.

 

CITEȘTE ȘI:

Bosch a deschis aplicaţiile pentru programul Junior Managers

Trei mari asociații auto europene critică planul de relansare economică al UE

Clase de învăţământ profesional dual susţinute de Dacia la Mioveni și Pitești

Adaugati comentariu