Criza diesel. Audi nu a găsit probleme la motoarele V TDI

În cursul acţiunilor de rezolvare a crizei diesel, Audi AG a atins un obiectiv intermediar important, a anunţat constructorul auto. Astfel, aşa cum fusese anunţat în prealabil, după finalizarea analizei tehnice interne a tuturor motoarelor sale V TDI, compania a prezentat rezultatele esenţiale Autorităţii Naţionale Germane pentru Transport Motorizat (germ. Kraftfahrt-Bundesamt, KBA), în calitate de autoritate competentă.
audi

Detaliile vor fi discutate săptămânile următoare. Prezentarea a avut ca obiect principal modelele cu a treia generaţie de motoare V6 TDI.

În urma celor mai recente analize tehnice, nu au fost identificate niciun fel de probleme. Aceste analize au inclus noile modele premium, inclusiv Audi A8, Audi A7 Sportback, Audi A6 şi A6 Avant, precum şi noul Audi Q8.

Începând din anul 2016, compania a examinat circa 700 de variante.

„Cei mai importanţi sunt clienţii, desigur. Investigaţiile tehnice au cunoscut un progres substanţial. Acum că am finalizat munca aceasta complexă, prezentăm datele concrete. Este ceea ce am urmărit de la început, deoarece, din cauza crizei diesel, i-am dezamăgit şi dezorientat pe mulţi dintre clienţii noştri”, a subliniat Abraham Schot, Preşedintele Consiliului de Administraţie Audi, membru al Consiliului de Administraţie al Audi AG şi responsabil pentru Vânzări şi Marketing.

Investigaţiile extinse au vizat motoarele V6 şi V8 TDI pe care Audi le foloseşte la modelele din segmentul mediu şi cel de top. Aceasta reprezintăcirca şase milioane de automobile Euro 5 şi Euro 6 produse începând cu 2008 şi livrate clienţilor din Europa şi de pe alte pieţe (exceptând SUA şi Canada). Astfel, experţii au examinat deja situaţia tuturor motoarelor evo din a doua generaţie şi a motoarelor din a treia generaţie care au fost fabricate începând cu mijlocul anului 2014 sau care vor fi fabricate doar începând cu introducerea noului standard de emisii WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure – Noua Procedură armonizată la nivel mondial de testare a autovehiculelor comerciale uşoare), din 1 septembrie 2018.

„Investigaţiile au avut un grad mai mare de complexitate decât ne-am aşteptat. Pentru fiecare motor diesel în parte a trebuit să „săpăm” adânc în codurile softurilor, pentru a examina toate zonele periferice ale profilului de condus. A fost o activitate pe care dezvoltatorii noştri au făcut-o suplimentar faţă de sarcina lor de bază, de a lucra la noile modele Audi. Pentru a efectua această analiză complexă, colegii noştri de la departamentul de Dezvoltare au trecut prin peste 750.000 de pagini de documentaţie”, a rezumat Bernd Martens, Directorul departamentului de Achiziţii al Audi, cel care conduce echipa internă de soluţionare a crizei diesel

Până în prezent, agenţia KBA a impus companiei şapte actualizări de soft obligatorii pentru criza diesel. Acestea sunt aplicabile pentru circa 240.000 de autovehicule din întreaga lume. După cum a fost convenit la Diesel Summit din august 2017, Audi oferă voluntar actualizarea pentru 370.000 de autovehicule cu motoare V TDI din Germania, în vederea optimizării emisiilor în condiţii de trafic real. Lucrările acestea sunt întotdeauna gratuite pentru clienţii Audi şi nu vor avea niciun efect negativ asupra consumului de combustibil, a emisiilor de CO2, puterii motorului, cuplului maxim sau emisiilor fonice şi nici asupra fiabilităţii motorului şi a sistemului de tratare a gazelor de eşapament.

SUA şi Canada nu sunt afectate de rezultatele investigaţiilor interne din cadrul Audi care au fost prezentate astăzi. În America de Nord, compania a avansat cu încă un pas: în patru din cinci cazuri, măsurile pentru generaţiile de motoare în uz au primit deja aprobarea de la autorităţile de omologare competente. Circa două treimi dintre aceste automobile au fost deja aduse la zi.

 

 

Adaugati comentariu