#LikeABosch: Bosch lansează campania de imagine IoT

„Like a Bosch” este sloganul noii campanii globale de imagine pe care furnizorul de tehnologie şi servicii a lansat-o în cadrul CES, cel mai mare târg de produse electronice din lume, pe 7 ianuarie 2019 în Las Vegas.

Mesajul pe care această campanie doreşte să îl transmită este faptul că Bosch este cel mai mare furnizor de produse şi soluţii conectate. Punctul central al campaniei este un videoclip hip-hop în care protagonistul este un priceput utilizator al IoT.

Bosch intră într-o nouă dimensiune prin campania sa „Like a Bosch”; abordarea şi tonul semnificativ diferite marchează un nou pas pentru compania fondată în 1886. Campania pleacă de la o serie de videoclipuri şi meme-uri pe tema „like a boss”, care au ajuns virale pe internet, atrăgând zeci de milioane de click-uri. Aceste videoclipuri prezintă oameni obişnuiţi care realizează cascadorii bizare, execută acţiuni sportive impresionante sau care ies din situaţii neplăcute cu o precizie tehnică incredibilă.

Campania corporativă „Like a Bosch” schimbă câteva litere pentru a da un suflu proaspăt acestui fenomen online. Protagonistul videoclipului Bosch este un tânăr mereu stăpân pe situaţie datorită soluţiilor conectate oferite de Bosch. Cu smartphone-ul în mână, acesta comandă autovehiculul, maşina de tuns iarba sau aparatul de cafea într-un mod inteligent, modern şi încrezător – controlează totul „like a Bosch”.

Generarea unei mişcări IoT virale

„Am preluat un fenomen care creează senzaţie la nivel global în mediul online şi l-am reinterpretat adăugându-i o notă de umor”, spune Boris Dolkhani, directorul departamentului Managementul mărcii Bosch. „În ceea ce priveşte internetul lucrurilor, toate drumurile duc la Bosch. Acesta este mesajul clar al campaniei”.

Compania urmăreşte să genereze o mişcare IoT virală, distribuind acest mesaj pe toate canalele de comunicare importante, pentru a ajunge la un public cât mai larg. Bosch contează pe cei peste 400.000 de angajaţi pentru a face cunoscută această campanie prin aprecierea şi distribuirea videoclipurilor.

Mai târziu în acest an, vor apărea şi alte videoclipuri cu produse din cele două domenii IoT, mobilitate conectată şi locuinţe conectate.

Campania de imagine creată de Jung von Matt, o agenţie de publicitate din Hamburg, Germania, va fi derulată prin intermediul canalelor digitale şi reţelelor sociale.

O companie în mişcare

Bosch continuă să îşi consolideze poziţia de companie de top în domeniul IoT şi a vândut 38 de milioane de produse conectate la internet în 2017. În prezent, 20 de procente din cei aproximativ 27.000 de dezvoltatori de software angajaţi la Bosch se concentrează exclusiv pe domeniul pe IoT.

Compania se aşteaptă ca piaţa globală a IoT să crească cu 35 de procente pe an şi să atingă un volum anual de 250 de miliarde de dolari până în 2020. Aceste perspective au determinat Bosch să urmărească obiective ambiţioase, dorind ca toate dispozitivele sale electronice să dispună de conexiune la internet până la acel moment. Mai mult, serviciile pe bază de date vor fi oferite pentru fiecare dispozitiv, inteligenţa artificială jucând un rol important din acest punct de vedere.

Adaugati comentariu