PSA şi Fiat Chrysler nu renunţă la niciun brand auto

Directorul general al grupului francez, Carlos Tavares, a anunţat că, în pofida reducerilor de costuri anunţate în urma fuziuni dintre PSA şi Fiat Chrysler, nu va fi necesară renunţarea la nici unul din brandurile noii entităţi.
psa

Cei doi producători auto au ca obiectiv reduceri anuale de costuri de 3,7 miliarde de euro (4,09 miliarde de dolari) în urma planificatei fuziuni anunţate la finalul lunii octombrie.

Potrivit şefului PSA, cele două grupuri sunt dispuse să facă toate concesiile necesare pentru a obţine aprobarea Comisiei Europene pentru fuziunea lor.

Grupul PSA deţine brandurile Peugeot, Citroen şi Opel.

Entitatea combinată, cu o capitalizare bursieră de aproximativ 50 de miliarde de dolari, va avea vânzări anuale de aproape nouă milioane de vehicule, fiind al patrulea producător auto global, după Volkswagen, alianţa Renault – Nissan – Mitsubishi şi Toyota.

Preşedintele FCA, John Elkann, şi directorul general al PSA, Carlos Tavares, îşi vor menţine poziţiile în entitatea combinată, care va fi înregistrată în Olanda, va fi listată la bursele din Paris, New York şi Milano şi va avea sedii în Franţa, Italia şi SUA.

 

CITEŞTE ŞI:

Câţi şefi concediază Daimler pe plan global

Industria auto germană şi Guvernul de la Berlin acordă subvenţii comune pentru maşini electrice

Bosch inaugurează o nouă clădire de birouri şi laboratoare de testare la Blaj

 

Adaugati comentariu