Ford mizează pe fabrica sa din Köln pentru noile sale vehicule 100% electrice în Europa

Producătorul american Ford mizează pe uzina modernizată din Köln pentru a asigura producția noilor sale modele cu emisii zero, două noi SUV-uri 100% electrice.
ford

Noua generație de vehicule Ford 100% electrice va fi „made in Germania”. Producătorul american a preferat fabrica din Köln (Germania) față de cea din Valencia (Spania) pentru a asigura producția de vehicule de pasageri cu emisii zero. Pentru a duce la îndeplinire această misiune, uzina a trebuit modernizată, investiția fiind estimată la două miliarde de dolari.

„Este pur și simplu uimitor să vezi fabrica din Köln, fondată de Ford în 1930, transformându-se într-o unitate de producție de ultimă generație pentru vehicule electrice. Lansarea producției în masă de vehicule electrice, cu noul Explorer, marchează începutul unei noi ere pentru Ford în Europa”, spune Kieren Cahill, vicepreședintele Manufacturing Ford Europe & International Markets Group.

Redenumit Centrul pentru Vehicule Electrice din Köln, acest complex industrial beneficiază de inteligență artificială, self-learning machine și peste 600 de roboți „care se ocupă de operațiunile de sudură, tăiere și vopsire cu precizie, eficiență și calitate extremă”, arată acesta.

În plus, „de-a lungul lanțului de producție, datele sunt colectate și comunicate continuu pentru a asigura acuratețea fiecărui detaliu și pentru a îmbunătăți procesele. Vehiculele sunt alese la întâmplare pentru a fi examinate de camere și scanere într-un centru de măsurare dedicat”, adaugă Kieren Cahill.

Fabrica din Köln începe producția cu SUV-ului compact Ford Explorer. Acest model, rezultat al parteneriatul dintre producătorul american și Volkswagen, se bazează pe platforma MEB a grupului german, folosită și de toată gama VW ID.

Dar un singur model nu poate asigura sustenabilitatea unui complex industrial. Ford transmite investitorilor și sindicatelor că un al doilea vehicul, „un crossover sport”, va intra în producție în curând.

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Great Wall Motor închide sediul din München. Nu exclude înființarea unei fabrici în Europa

 

Magna Steyr ar putea asambla, în Austria, mașinile electrice ale producătorii chinezi

 

 

Adaugati comentariu