Toyota și Auris, campioane în topul fiabilității J.D. Power 2016

Toyota își confirmă din nou statutul de lider al fiabilității, brandul nipon și modelul compact Auris clasându-se pe primul loc în clasamentul anual J.D. Power 2016.

Marca Toyota a înregistrat cel mai mare rating CSI (Customer Service Index) în ce privește satisfacția clienților privind serviciile oferite. Calitatea serviciilor în centrele de vânzare și în atelierele autorizate a fost măsurată printr-un sondaj cu peste 15.000 de proprietari de automobile.

Sondajul CSI evaluează satisfacția clientului cu retailerii și ateliere autorizate de lucru. Respondenții au votat în cinci categorii, acoperind toate aspectele legate de deținerea autovehiculului, de la livrarea acestuia, până la calitatea service-lui. Experiența clientului în service are un impact foarte mare asupra proprietarilor de automobile influențând loialitatea față de dealer, dar și față de marcă în ansamblu: din numărul total al clienților care s-au clasificat drept „fericiți” cu serviciile primite, 82% ar dori să apeleze din nou la service-ul respectiv; acest procent scade cu un sfert la 60% în rândul clienților care s-au clasificat ca fiind doar „mulțumiți”.

jd-power-toyota (3)

Valoarea indicelui CSI atinsă de Toyota a urcat la 77,2% anul acesta, constructorul japonez devansând cu întreaga sa gamă de modele următoarele 30 branduri clasate.

Există, însă, și un model care a strălucit cel mai mult în 2016: Toyota Auris, car are cei mai multumiţi clienți printre proprietarii de automobile din segmentul C. Pentru măsurarea indicatorului VDS au fost evaluate calitatea, fiabilitatea, atractivitatea și costurile de întreținere a vehiculelor. Toyota Auris și-a asigurat o victorie clară în segmentul C cu 84 de puncte.

jd-power-toyota (1)

Raportul 2016 J. D. Power a chestionat 15,453 de șoferi în Germania prin interviuri online, întrebându-i despre experiențele cu mașinile pe care le-au avut în proprietate de aproximativ doi ani.

Adaugati comentariu