Volkswagen introduce reguli de sustenabilitate pentru furnizori

Grupul Volkswagen a introdus, la nivel mondial, un rating de sustenabilitate pentru furnizori. Aceştia vor fi excluşi din contracte dacă încalcă regulile stabilite în noul Cod de conduită.
VW

Sistemul va permite constructorului auto german să evalueze comportamentul partenerilor din lanţul de aprovizionare pentru riscurile legate de drepturile omului, protecţia mediului, corupţia şi respectarea sănătăţii şi securităţii ocupaţionale.

„Suntem convinşi că o reţea de furnizori sustenabili este o garanţie a succesului corporativ pe termen lung. Sustenabilitatea devine un factor decisiv de afaceri”, a declarat Stefan Sommer, membru al consiliului de administraţie pentru componente şi achiziţii publice.

În procesul de evaluare a sustenabilităţii, furnizorii furnizează mai întâi o autoevaluare a conduitei lor, răspunzând unui chestionar şi furnizând documente justificative. Datele şi documentele sunt verificate de terţi calificaţi, iar în caz de îndoială vor fi efectuate verificări la faţa locului.

„Dacă se întâmplă abateri în domeniile afacerilor mediului, afacerilor sociale sau corupţiei, aceasta va duce la excluderea de la atribuirea contractelor”, a spus compania.

„Suntem conştienţi de responsabilitatea noastră în ceea ce priveşte măsurile viitoare de-a lungul lanţului de aprovizionare. Cu toate acestea, cererea de standarde de sustenabilitate şi de integritate este posibilă numai cu partenerii noştri contractuali direcţi. Folosim această pârghie ca o prioritate în lanţul de aprovizionare cerând partenerilor noştri contractuali să transmită cerinţele noastre partenerilor lor”, a explicat Hiltrud Werner, membru al consiliului de administraţie pentru integritate şi afaceri juridice.

Cerinţele complete de sustenabilitate sunt descrise în noul Cod de conduită al grupului pentru partenerii de afaceri, care este obligatoriu pentru toate companiile din lanţul de aprovizionare al Volkswagen.

Grupul cu sediul în Wolfsburg pregăteşte partenerii de afaceri de aproape un an prin intermediul informaţiilor, evenimentelor şi atelierelor. Noul Cod de conduită este acum introdus treptat la nivel de branduri şi regiuni.

În viitor, se preconizează extinderea ratingurilor de durabilitate la emisiile de CO2 din lanţul de aprovizionare şi includerea acestora în procesul de atribuire a contractelor, ca parte a procesului de decarbonizare a grupului.

 

CITEŞTE ŞI:

Societatea mixtă Renault – JMCG va produce maşini electrice în China

Peste 190.000 de vehicule produse la Dacia Mioveni în semestrul I

Yura Corporation a ales Albania pentru noua fabrică de componente auto

 

Adaugati comentariu