Afaceri în scădere pentru Renault în T1
Diminuarea vânzărilor a avut ca efect o scădere cu 4,8% a cifrei de afaceri pe primul trimestrul până la 12,527 miliarde euro, comparativ cu 13,155 miliarde euro în perioada similară a anului trecut. La un curs de schimb constant, declinul ar fi fost de 2,7%.
Vânzările grupului au scăzut în toate regiunile, exceptând Europa unde au crescut cu 2%, datorită performanţelor înregistrate de modelele Clio, noul Duster, Zoe şi de autovehiculele comerciale uşoare.
Potrivit directorului de vânzări al grupului, Olivier Murguet, în primul trimestru din 2019 piaţa auto mondială s-a contractat cu 7,2%, iar „în acest context, Renault a înregistrat performanţe superioare pieţei”.
Pentru 2019, grupul auto estimează că piaţa mondială ar urma să înregistreze o contracţie de 1,6%, dar Renault şi-a confirmat obiectivele pentru acest an, respectiv o cifră de afaceri în creştere şi o marjă operaţională de aproximativ 6%.
Constructorul auto francez cuprinde mărcile Renault Dacia, Lada, Alpine, Renault Samsung Motors şi Jinbei Huasong.
CITEŞTE ŞI:
Ce a promis Vladimir Putin grupului Volkswagen